sobota, 27 lipca 2024

Historia pewnej przyjaźni

 

Dlaczego ponowie lękam się zaufać?
Dlaczego tak bardzo przeraża mnie wiara?
Wiara w przyjaźń pomiędzy kobietami.
Zastanawiam się wciąż analizuję, waham.


Jedna koleżanka odbiła mi kiedyś chłopaka.
Druga wykorzystywała bez skrupuł do granic!
Zakpiła sobie z moich anomalii,
choć lepszą ode mnie wcale nie była.

Zgrywała przede mną anioła z niebios,
który tak naprawdę w rękę wtykał mi ogarek.
Kpiła sobie z kwalifikacji i moich wierszy.
Kiedy oszukana przez chłopaka łkałam.

Ona ze śmiechu omal się posikała.
Bardzo chciałam uwierzyć w to,
że była moją przyjaciółką od serca.
Mając dość szukania w sieci miłości.

Spytałam ją kolegę z lat szkolnych?
Fajnych chłopaków w szkole Moniki nie było.
Bo nie byłam z tej samej bajki co ona.
Miałam trzymać się z dala od jej przyjaciół.

Przyjaźni nastał kres definitywny.
Sama zaczęłam się przed nią buntować.
Los okazał się przewrotny miłość sama,
odnalazła mnie w wirtualnym świecie.

Moją miłością życia stał się jej kolega szkolny.
Ona jest samotną na Facebooku do wzięcia.
Głuszy wokół siebie mężczyzn w między sieci.
Nikt nie traktuje jej poważnie na przyszłość.



Brak komentarzy:

Windą do raju 15

  Sonia, drugi dzień nie odzywała się do męża, nie lubiła strzelać fochów przed Arturem. Przez napaść i rękoczyny, jakich się dopuściła Bian...