wtorek, 1 marca 2022

GROSZKI ♥ SZCZĘŚCIA

do płatków Twych uszu swe słowa tulę
nie patrząc w Twoje oczy swoje mrużę
westchnieniem pragnienia do Ciebie mówię

stałością uczuć za Tobą podążam
wpuściłam Cię do serca i czekam
czule gasisz przerażenie we mnie

przy Tobie niczego się nie boję
coraz bardziej staję się pewną siebie
wiem i czuję to że Ty wierzysz we mnie

Jesteś mi coraz bardziej bliższy
jak nikt przed Tobą wcześniej
głos serca podpowiada mi że to Ty

Jesteś tym jednym jedynym na zawsze
moje serce na pewno się nie myli - o nie
nie ma alkoholu podstępu i przemocy

nie muszę walczyć o własne bezpieczeństwo
nareszcie czuję że jestem kochana
potrzebna Tobie i nie samotna

Ukoiłeś me cierpienia
łzy smutku zamieniłeś
w groszki szczęścia

Brak komentarzy:

Prawdziwy dom

  Nie ten dom prawdziwy Gdzie dostatek i lans Nie ten jest szczęśliwy Mając kasy w brud Prawdziwy dom My sami tworzymy Od fundamentów ...